środa, 14 listopada 2012

Wyniki wyzwania gwiazdkowego Anniko

Hej, witajcie!
Mam dla Was dziś wyniki mojego gwiazdkowego wyzwania. Ach, ależ mnie ucieszyły te wszystkie Wasze prace! Dziękuję za taki odzew i mam nadzieję że w innych wyzwaniach też będziecie brać udział z takim samym zapałem :)

Ale ja tu gadu gadu, a trzeba ogłosic zwycięzcę... według nas najciekawszą pracę zrobiła...

ONKA15 - za oryginalność i cierpliwość :)


Gratulujemy!
Banerek dla Ciebie:


Tymczasem zapraszamy na trwające teraz wyzwanie Dwóch Lewych Rączek, a już w niedzielę nowa zabawa!
Miłego wieczoru!



4 komentarze:

  1. Wow, ale gwiazda:) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za gratulacje i docenienie mojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Sprawiedliwie się należało, praca nietuzinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jacie!! jaka piękna gwiazdka, nic dziwnego, ze wygrała. Gratulacje dla cierpliwej Onki15 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz!