niedziela, 30 czerwca 2013

Kopertówka-Klarysa

Witam Was w kolejną niedzielę z PWC ;)
Tym razem to mnie przypadł ten zaszczyt prowadzenia wyzwania i powiem Wam że mam przeogromnego stresa bo to jest wogóle moje pierwsze wyzwanie!:)
Ale mam nadzieję że będzie się Wam podobało i że chętnie przyłączycie się do zabawy;)

Ale przejdźmy do rzeczy..dzisiejsze wyzwanie brzmi:
"KOPERTÓWKA NIE JEDNO MA IMIĘ"

prawda że proste?:)

A to nasze prace:)

Frezja


DLR


Angel


Klarysa 


Szafran


oraz nasza gościnna projektantka QSloncu



Na Wasze prace czekamy do następnej soboty!
Pamiętajcie, że wygrana robi z nami pracę do następnego wyzwania :)

6 komentarzy:

  1. Piękne prace, Qsloncu rewelacyjna kopertóweczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje :) I ja dzielę się z Wami moją pierwszą w życiu kopertówką! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i cieszę się że dzięki naszemu wyzaniu "popełniłaś" pierwszą kopertówkę;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz!